Podrobil jsem svůj benzinový motor Mini V12 konečnému testu přišroubováním k Dynu, abych jednou provždy viděl, kolik koňských sil tyto malé motory skutečně vydělávají.
Specifikace:
- Materiál: kov
- Barvy: červená, černá, stříbrná, modro-černá, modro-zlatá
- Značka: CHUANQI
- Model: DSF-V12
- Forma: Předmontovaná verze
- Rozměry: 210*116*160mm
- Hmotnost: 8KG
- Typ motoru: Benzínový spalovací motor
- Typ ventilového mechanismu: OHC
- Objem: 47 ccm
- Válce: 12 válců ve tvaru V
- Zdvih: Čtyřtaktní
- Vrtání: 16,68 mm
- Zdvih: 18 mm
- Ventily: 24 ventilů
Nejprve jsem postavil dynomometr Mini Engine a poté připojil motor k Microsquirt MS3 Pro, abych řídil celý zapalovací systém a motor stejným způsobem, jako by to bylo u auta plné velikosti, výsledky byly úžasné a jakmile jsem vyměnil sériový řídicí modul zapalování s MS3 Pro tato věc křičela jako motor F1, bylo to naprosto ohromující.
Toto je test, o který mě všichni roky žádali, a myslím, že jsem všem majitelům mini motorů odpověděl na otázky o tom, kolik využitelného výkonu tyto motory dávají, z velké části jsem zamlčel své osobní názory, abych vám nechal prostor, abyste se k tomu vyjádřili. myslíte na výsledky dynotestu mini motoru.
Tento motor byl 50ccm Mini V12 OHC benzínový motor. Tento motor V12 je vybaven jediným ventilovým mechanismem vačkového hřídele v hlavě s celkem 24 ventily, který využívá odhalený rozvodový řemen, aby přesně kopíroval funkci a vzhled motoru. Vynaložili jsme veškeré úsilí, abychom zachovali vysokou úroveň výkonu a poskytli mimořádný výkon, což vám umožní zažít silný a chladný řev motoru.